Aprilia

Aprilia a fost fondată în 1956 de Alberto Beggio. Era o companie mică care producea biciclete. Sosirea la Aprilia în 1968 a fiului lui Alberto Ivano (Ivano Beggio) a schimbat oarecum direcția companiei - au început să fie dezvoltate mini-motociclete și mopede cu motoare de 50 cmc terțe, mai târziu au apărut scutere în gama Aprilia, care a căpătat o imensă popularitate. La începutul anilor ’70, compania a stăpânit producția de motociclete pentru motocross cu o capacitate a motorului de 125 și 250 cmc, iar în mod neașteptat aceste motociclete au câștigat campionatul italian de motocross. După un asemenea succes, dezvoltarea motocicletelor de teren Aprilia a mers și mai rapid. Dar, cu toate acestea, la începutul anilor 80, Aprilia era încă o mică companie de motociclete, producând doar aproximativ 4 mii de motociclete pe an. De la mijlocul anilor 80 a început un salt în dezvoltarea companiei - au fost efectuate cercetări de marketing profunde, au apărut modele noi, Aprilia a început să se transforme într-un idol al tineretului italian. Până la sfârșitul anilor 80, Aprilia producea peste 40 de mii de motociclete pe an - volumul de producție a crescut de 10 ori!


Aprilia a fost fondată în 1956 de Alberto Beggio. Era o companie mică care producea biciclete. Sosirea la Aprilia în 1968 a fiului lui Alberto Ivano (Ivano Beggio) a schimbat oarecum direcția companiei - au început să fie dezvoltate mini-motociclete și mopede cu motoare de 50 cmc terțe, mai târziu au apărut scutere în gama Aprilia, care a căpătat o imensă popularitate. La începutul anilor ’70, compania a stăpânit producția de motociclete pentru motocross cu o capacitate a motorului de 125 și 250 cmc, iar în mod neașteptat aceste motociclete au câștigat campionatul italian de motocross. După un asemenea succes, dezvoltarea motocicletelor de teren Aprilia a mers și mai rapid. Dar, cu toate acestea, la începutul anilor 80, Aprilia era încă o mică companie de motociclete, producând doar aproximativ 4 mii de motociclete pe an. De la mijlocul anilor 80 a început un salt în dezvoltarea companiei - au fost efectuate cercetări de marketing profunde, au apărut modele noi, Aprilia a început să se transforme într-un idol al tineretului italian. Până la sfârșitul anilor 80, Aprilia producea peste 40 de mii de motociclete pe an - volumul de producție a crescut de 10 ori!

Afişare 1 - 7 din 7 (1 pagini)